September 30, 2013

De Workshop Koffer

 
Oktober staat in het teken van workshops geven.
 
zaterdag 5 oktober tijdens de Landelijke Spindag
zaterdag 12 oktober in Groningen, tijdens de Breidagen

 
 
Een paar weken geleden liep ik over de markt in Rotterdam. Daar stond deze stewardesse-koffer. Met naamlabel!
 

 
Er zit een heel verhaal achter deze koffer, die ik langzaam aan het uitpluizen ben via internet.
In de koffer zat nml ook een rood portomonneetje, met gegevens en fotootjes van 2 mannen.
Haar vader en zoon.
 
Het binnenwerk was vies en lubberde. Dat heb ik vervangen met een passend stofje :-)
 
En nu is het mijn Workshop Koffer!
 
Tot snel


2 comments:

loret Karman said...

wat bijzonder dat je het verhaal achter de koffer uitzoekt. Maakt mij nieuwsgierig

MoniqueB. said...

Wat is ie mooi!!!

Ik heb net mijn eigen koffer van zolder getrokken. Er zit niet zo'n spannend verhaal aan vast als bij jou, maar mijn gedachten gingen dezelfde kant op.
Met dunne naaldjes op stap is vragen om problemen.
Bij de eerste breidag in Nieuwegein had ik haar grote broer mee, donkerbruin met van die echte metalen klinken. Dat lijkt me voor 'dagelijks' gebruik wat overdreven, hahaha.

Wat ga je allemaal meenemen? Papieren, wolletjes, tolletjes en ander spul??